svimmaaaaar

2012-03-29 02:32:38 / 0 kommentarer ..


GISSA om jag hade ont igår!!!!! Vad gjorde läkaren med näsan egentligen? Förmodligen något väldigt väldigt aggressivt. När morfinet och värktabletterna slutade verka igår så höll jag rent utsagt på att avlida. Kändes som jag hade rejält hög feber, svettades ihjäl, näsan pulserade extremt och satan var öm den var. Pannan gjorde ont och hela huvudet kändes som om det skulle sprängas.

Råkade av en olyckshändelse nudda vid näsan igår (skulle klia mig eller något tror jag). Herreminskapaaaare... svartnade för ögonen och tårarna bara sprutade. Kunde inte öppna ögonen heller... allt gjorde bara för ont.

Vad hände? Så här ont gjorde det verkligen inte efter förra op. Vad var annorlunda denna gång? Jag sitter rätt ovetande då jag inte riktigt vet vad läkaren gjorde?! Läkaren kanske sa det efter jag vaknade och satt och fikade på dagkirurgen, men jag var så borta då så jag minns knappt någonting. Men förmodligen har hon försökt slitit i det där stenhårda kantiga bråsket som hon tydligen inte fick loss, ja plus allt annat skrap och slit då.

Inte så mycket till hälsoblogg these days då jag känner mig helt sönderslagen.. ;)
Men jag är nog på benen om några dagar.

Ska försöka ge mig ut i det varma vädret imorgon och promenera lite om det inte gör för ont i snoken.
Det är ju helt underbart här i Götet, igår hade vi över 20 grader varmt. 20 grader!!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Hej och välkommen!
  

  Jag heter Louise och är utbildad inom träning och hälsa samt även lic. Hälsocoach & träningsinstruktör. Jag har nyligen blivit diagnostiserad som reumatiker med sjukdomen ledgångsreumatism. Det är därför extra viktigt att jag tränar regelbundet, äter hälsosamt och allmänt lever ett aktivt liv - något jag älskar att göra redan, men med en sjukdom i kroppen så känns allting mycket "viktigare" och man kommer till insikt att det är jag själv som kan påverka hur jag vill att min kropp ska må. Vi har bara en kropp, vi får ingen annan. Vare sig sjukdom eller ej så borde vi ta mer hand om oss själva. ♥